De klantenservice van Volkskrant eventjes opbellen

Wilt u graag de klantenservice van Volkskrant spreken omdat u een belangrijk nieuwtje wilt melden? Of hebt u een klacht en wilt u dit graag even met de klantenservice van Volkskrant bespreken? Kijk in ieder geval eens op deklantenservice.nl want u vindt op onze website een aparte pagina over deze veelgelezen en veelgeprezen krant. Dankzij onze speciale pagina kunt u handige informatie vinden zoals de geschiedenis van de krant, de diverse telefoonnummers die u kunt gebruiken en het is mogelijk om hun service te beoordelen. U kunt hen namelijk na het gesprek een rating geven. Dus voel u vrij om hen 1 tot en met 5 sterren te geven, op basis van de uitkomst van het gesprek. Er zijn twee verschillende telefoonnummers van de klantenservice van Volkskrant. Het ene nummer belt u als u een algemene opmerking of vraag hebt. Denk aan een vraag over uw abonnement of het melden van een nieuwsbericht. Het andere nummer is speciaal voor de bezorging. Is het te laat of hebt u helemaal geen Volkskrant ontvangen vandaag? Bel dan direct met deze klantenservice van Volkskrant want dit moet uiteraard snel rechtgezet worden. Weet u niet precies welke van de twee u nodig het? Dan kunt u zich ook laten doorverbinden door ons eigen telefoonnummer te draaien. Voor slechts 90 cent per minuut verbinden we u verder geheel kosteloos door.

Nieuws melden? Bel met de klantenservice van Volkskrant

Ons eigen nummer kunt u opslaan in uw telefoon. Want als u ooit weer eens een bedrijf wilt spreken dan kunt u ons nummer draaien en vragen om een doorverbinding. U vindt dan ook niet alleen de gegevens van de klantenservice van Volkskrant op onze site weergegeven, maar ook de nummers van onder andere bedrijven die te maken hebben met:

  • Bankzaken, energie en games,
  • Meubilair, multimedia en online tickets,
  • Maar ook water, televisie en telecom.

U kunt per sector op zoek gaan naar het bedrijf dat u wilt spreken maar u kunt ook de naam intypen met de ingebouwde zoekbalk. Wilt u graag dat uw eigen bedrijf ook wordt weergegeven? Dan kunt u zich natuurlijk gratis aanmelden. Geef uw naam, adres, bedrijfsnaam, e-mailadres en uw telefoonnummer naar ons op. Dan ga we dit controleren en wellicht dat u binnenkort net als de klantenservice van Volkskrant opeens zeer bereikbaar bent geworden. De klandizie zal wellicht flink toenemen. We zijn een onafhankelijke site en willen onze informatie over al deze bedrijven up to date houden. Mocht u daarom een foutje zijn tegengekomen dan horen we het erg graag van u. In tegenstelling tot de klantenservice van Volkskrant zijn er ook services met een keuzemenu. Dan moet u eerst een bandje afluisteren en nummers intoetsen voordat u bij de juiste afdeling terechtkomt. Een handige manier, maar als u per ongeluk een verkeerd nummer invoert, dan mag u weer van voren af aan beginnen. Om die irritatie te voorkomen kunt u de keuzemenu’s van de instellingen waar dat voor geldt doorlezen op onze website. Schrijf de code op en toets het na het bellen direct in. U wordt direct doorverbinden met de juiste afdeling!

 U kunt hen op vele manieren bereiken

U hoeft vanaf nu niet meer naar de website van de Volkskrant als u de klantenservice van Volkskrant wilt bereiken. Vergeet niet om het nummer direct in uw smartphone op te slaan, om onze website te bookmarken en om een rating te geven aan de service. Uiteraard kunt u hen ten slotte ook op een andere manier aanspreken. Bijvoorbeeld door een berichtje te sturen via Facebook Messenger of via Twitter.